Support & service
Minimering af nedetid – maksimering af produktivitet
Serviceformular
Vores supportspecialister vil hjælpe dig med alle tekniske spørgsmål vedrørende vores produkter og teknologier. Du skal blot udfylde følgende formular.
Tantecs styrke er kvalitet og individuel kundepleje. Serviceafdelingen har til formål at finde den optimale løsning til dine behov. Vi ser ikke kun os selv som producent og leverandør af udstyr til overfladebehandling, men også som serviceleverandør og problemløser inden for plasma- og coronaoverfladebehandling.
En Tantec-løsning kræver høj pålidelighed og er afgørende for din virksomheds succes.
Med over 50 års erfaring som førende producent af plasma- og coronabehandlingsudstyr kan vores serviceafdeling hurtigt reagere på dine udfordringer med den bedste løsning til at få din produktionslinje til at køre igen.
Overfladebehandlingsudstyr, der serviceres med jævne mellemrum, er den bedste forudsætning for at forhindre nedetid.
Hvad kan Tantec Serviceafdeling tilbyde??
• Teknisk support
• Fejlfinding
• Fjernsupport via telefon, mail, video
• På stedet: Servicefejlfinding | Eftermontering | Vedligeholdelse
• Årligt servicebesøg
• Første kontaktpunkt ved tekniske problemer.
• Kalibrering
• Uddannelse af operatører